Online Diary misz N: ------MIMPI----

Tuesday, April 17, 2012

------MIMPI----

boleh ker kiter percaya pada mimpi??

hmmm
dlm bberapa hari yg lepas aku ade mimpi
something yg sgt mnggerunkan hati aku
sehingga mnggigil2 hati ini
mngis2...
aku mimpi waktu keadaan yg sgt huru hara
sgt tragis..
aku ingt aku merintih ya ALLAH
ampunkn aku!!
aku xsempat nk bertaubat lgi..jgn ambil nyawa ku!!

dn malam td aku jgak bmimpi
dgn keadaan yag kali ni jelas berbeza
sangat2
kali ni lebih real aku nmpak satu gunung yg memntahkan
isi perutnyer.....
semua mngalir habis kawasan sekeliling..
aku sempat berlindung di stu kawasan yg selamat
aku mngis kerana waktu itu aku keseorgn..
hbis kecut semua perut aku!!
aku berada di satu kawasn yg tggi
aku lihat ramai yg lari ..
aku hnya mampu berdoa..
aku sgt takutketika itu..
aku tkut yg aku akn mati dlm keadaan yg pnuh dosa.
ya aku mnusia yg selalu alpa ,bnyk kzaliman yg aku dh buat..
#back to mimpi td... lpas tu aku trus bjln n cri org rmai yg selamat
aku duduk dlm sebuah rumah
tbe2 aku dgr bnyi huru hara..
aku lihat ader org yg mati kne panahan kilat ya!! semua dpn mata aku
sgt jelas
hbis hitam semuanya..hukuman apakah ini...
sgt2 tkut aku cbe mncri perlindungan..sehingga aku tersedar jam 5.58 pg..



aku bgun n beristghfar..aku amik ini sebagai
satu yg positive di mana ini mngkin ptnde
spye aku sentiasa mngingatinya sesungghnya akumnusia
yg bnyak buat kesalahan..

ini bkn rekaan dongengan tp ini ape yg aku dh almi dlm mimpi

YA ALLAH terimalah taubatku

" TUHANKU AKU TIDAK LAYAK UNTUK SYURGAMU,
TAPI AKU TIDAK PULA SANGGUP MENANGGUNG SIKSA NERAKA MU,
DARI ITU KURNIAKANLA KEAMPUNAN KEPADAKU,
AMPUNKANLAH DOSAKU,
SESUNGGUHNYA ENGKAU YANG MAHA PENGAMPUN DOSA2 BESAR,
ENGKAULAH PENGASIH ALLAH ENGKAULAH PENYAYANG"




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

TGOK JER KER TULIS LA SIKIT =)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen