Online Diary misz N: kembali...

Sunday, April 15, 2012

kembali...

kembali..
salam kembali..heheh

ye sayang sye kembali=)
awak tau x kli ini sye akn cbe buat
jgak sbb hati sye mndesak utk sye lakukan
huhuh sbb tu sye xkire
huhuhu

wahai kekasihku en book
sya sgt sayang awak setelah seminggu saya
bcuti saye telah mlupakan awak
jgn marah yer..;P


please...saya perlukan segala isi anda untuk mnntut
sgle tggjwab saya pada buah hati saya iaitu en abah & pn emak..

wahai kekasihku semngat..
sentiasalah mnemaniku wahai sayang
ssghnye aku mdah rapuh
aku tau ko yg sntiasa mndebarkn dn mggongcangkan hatiku
akalku untuk berterusan bersama en book..

"wahai penghulu segala ilmu didunia dan akhirat
YA ALLAH
kepadamu aku bermohon segalanya semoga
dipermudahkan segala urusanku disini
demi mmbntu mak abah..
kepdamu aku memohon wahai Tuhanku.."

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

TGOK JER KER TULIS LA SIKIT =)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen