Online Diary misz N: 4bulan lagi...(T_T)

Friday, April 13, 2012

4bulan lagi...(T_T)

hai sayang...'
hahhaha selepas hmpir sebulan mnaip semula
skang aku kat umah..
best cti2 duk umah walaupon
bosan xkmne2 tp best gak mgulau jer hahhaha

hmmm 4bulan??
aper tu??
apekah yg akn ter jadi??

sidia yg dulu pnah bersama phit dan mnis
akn mgikat tli perrtunangn ngn
insan yg die sayang...

owh dlm mase 4bulan aku kner
bljr yg die mmg xditakdirkn utk aku...

huahuaaaaaaaaaaaa!!!
smlam aku jmper die
walupon skjap tp itu xper ckup bgus die still
mnhrgai aku sbgi seorg kawan..


yeah walupon die sllu wat aku skit hati
tp die gak pnwar...

nk wat mcm ner kn hidup msti ditrusknhuhuh
smlm lpas blik trus jer nynyi lgu
patah seribu..
mak pon bebel2 la
tu la sje cri pnykit naper n blablabla..2x
hahhhaah syg mak aku kat aku kn..
die xnk aku sedey2...

tp tabah gak aku ble die ckp dpan2
bln 8..aku still smile..
peh xsgke..kuat gak hati aku kn2..huhuh

untuk awak sya doakn awak bhgia doa saya agr
persahabatan kite kekal hingga jannah..=)

smlm gak aku hbis bace crite akhirnya aku khwin
huhu best la crte die kisah org mcm aku ni
org yg bdan gempal yg selalu diejek gmuk xde org nak..
huhuh kisah tu ader motivasi tersendri..
sng btul aku nk masuk dlm watak diana debab a.k.a dd..
aik mcm aku nyer nme gak dayah debab ahhahhaa

anugerah tuhan xternilai die pinjamkn aku seseorg
utk jdiikn pnglmn pngjaran jdikan pedoman
spye next time aku xkn jatuh merudum trus lagi..
huhuh
dlm thun ni mcm2 aku alami tp aku bhgia..
aku diklilingi org yg sayang aku walaupon
ade stgh kawan aku yg skang klo aku hai kat fb
trus off tu..aku xkisah la..

hmm btw lper nk bgtau org selalu ckp org gmuk mcm aku ni cpt perasan
yer la diorg ckp ble aku hai2 halo2 selalu tu kat ruangan sosial aku syok tgkap cintan la/...hello kami ni bkn mcm tu k...kmi ni org yg mdh mesra
nape ingt org gmuk xlaku ker???
mcm aku ...aku ske berkawan tp ade seglintir yg salah tfsir soriela
sy bkn org yg tllu tgih syg awak tu huhuh

sy hnyer akn mmbri kasihh sayang sye pada bkal suami syer jer
ok syer xnk bzirkn kasih syg syer pada yg xder hala tuju..buang karen jer,..hahhaha


melalut jer....huhuhu

love ya!!! xoxo...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

TGOK JER KER TULIS LA SIKIT =)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen