Online Diary misz N: salam dunia =))

Tuesday, June 14, 2011

salam dunia =))

hai dunia..
aku rindu la dgn my dear friends SYAS..
semua senyap jer skang
bz agknyer..

lme gak aku x update..
mcm2 la aku laui since laps interview tu..
atuk aku masuk hospital seminggu

ya ALLAH waktu tu ..
memmg sedih during my birthday aki (atok)
kat hospital..
yang bestnyer semua ahli keluarga besar aku berkumpul
cme my cousin jer xsmpi g..

tp sedih kot
aki aku seorg yg ske wat lawak
yg ceria
akhirnya terbaring lemah..
badanya umpam mengecut..sejuk selurh badan aki..
wan(nenek) sentiasa disisi
menjaga kaki dan berkampong dihospital
xbalik2..xprnah lekang wan disisi aki..
begitu kuat kasih syg mereka..
sesekali aku lihat ade air mata jernih wan
mengalir tika ramai dtg melawat aki, mengelap badan aki..
agknye wan rindu pd aki yg ske mngusik dn buat lawak..
tibe2 bring di katil xbermaya..

semoga aki cepat sembuh..smpai sekarg pnyakit aki xpat dikenalpasti..

semoga aki sembuh....amin!!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

TGOK JER KER TULIS LA SIKIT =)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen