Online Diary misz N: Belajar + Hati = xikhlas

Wednesday, August 18, 2010

Belajar + Hati = xikhlas

3/7/2010
hari pendaftaran pertama melanjutkan pelajaran ke
peringkat " ijazah"
sedar xsdar dah lbih sebulan dah aku kat sini
menyambung pelajaran
mcam2 gak aku lalui
yang mmbuatkn aku nk bhnti dr mneruskan
perjuangan ni

secara seriusnya
apabila terpkse kita akn
mlakukan suatu kerja dengan xikhlas mcm tu la aku
sekarang mlakukan kerja yang xikhlas
ksan dan akibatnya
malas pergi kelas
mals nk wat assgment
segalanya malas....

kerana aku xikhlas nk study dan
amik kos ni
masuk kelas jer aku
rase kerdilnya aku
bhadapan ngnorang ramai yang rata-ratnya
pointer tinggi dari aku.......
semakin mlemahkan setiap perasaan aku

sedih sebab kemungkinan besar aku akn mnghancurkan
hati mak n Abah
yang benarnya aku mmg xikhlas nk study amik kos ni

to my friend:
thanx korang mmg bg aku bnyak support
tp hati aku mmg xnk terima
untuk study
aku jadi sedih bile tgok korg bbncng dan sngt kencang bhujah
aku jadi kalah
mgkin sbb aku xikhlas aku jadi terlalu kalah

ade satu jer sbb knpe aku
masih bertahan
kalo x dah lame aku isi borang bhnti
hnye sbb satu sbb aku
masih bertahan....\\\

rase siksa gak nk mnghbiskan dua tahun ni sebenanrnya
kalo xikhlas
aku mmg xnk
!!!!!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

4 comments:

  1. maseh menanti entry yg btajuk...BELAJAR + HATI = IKHLAS....bjihad la wahai kawan..

    ReplyDelete
  2. yes tq...n tq for view n bg kmen yg bsmgt untuk saya ;)

    ReplyDelete

TGOK JER KER TULIS LA SIKIT =)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen