Online Diary misz N: hai!!!

Sunday, May 29, 2011

hai!!!

oh yeah!!!'
semenjak dua menjak ni..
aku makin happy..
its good kan,
^_________^

sbb aku gembira kple aku dh xsemak
nak pk hal remeh temeh....
skang ni mak cakap..
pasal kahwin...
hahaha aku cakap aku xnk pk lgsung
sbb dh ckup kecewa dgn
BUAYA DARAT..
yg xhabis2 mainkan hati perempuan..
serius seriiiikkkkkk

matlamat baru telah diubah semula
dlmlist xder lg bab khwin..
1- aku ada tadika sendiri yeah itu my dreams..
2- sbgi plgkap kasih syg aku nk amik ank angkat...
kalo ade rezeki lebey aku nk bka pusat kebajikan utk semua perempuan yg terania..

tp sebelom tu mak+Abah dpt p mekah dulu..
yeah my dreams now utk mmberi kesngn utk family..
no more TEARs utk MAN lg..
seriusly I HATE that....


p/s: mood emosi terlampau hahahahahaha..


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

TGOK JER KER TULIS LA SIKIT =)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen