Online Diary misz N: kemas2...lap2...ish2...(haaaashimmm)"bersin ok"

Sunday, January 16, 2011

kemas2...lap2...ish2...(haaaashimmm)"bersin ok"

sambil sapu lap2....
wah lame jgak xkmas in sawang..
hari ni baru dapat balik..kemas2...
missssssssss nk menulis sgt2.....
dah lame tu x update...

since bru jer baik dari demammmmm
=( ......kesiankan nk blik uma..sob..sob..
tisssuuuee plesssss.....

so nk citer skit ar after naik sem baru mood pon
ingt nk tukar..sbb pnghijrhan harus dilakukan...
kalo x aku asyik berada pada takuk yg lame jer....

t org pandang randah lak kan,..
btw sape yg mmperkecilkan aku tu..its ok
ini hari lu olang nyer time....wa akn bktikan yg wa
akn lbh hebat dr u alls...(hahahahhaha gelak jahat)

17/1/2011..sweet memories syukur padamu ya ALLAH...
3 in 1.....
nk citer ker y aku happy???
hahahahhahaha aku happy sbbb...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hahahahahahhah
xmo la citer malu...
nk study dulu la...

p/s: hahaha citer mcm ramai jer tgok blog ni hahahahha its ok kalo xder pon yg pnting aku ske mluahkn. =))

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

TGOK JER KER TULIS LA SIKIT =)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen